Ilska!!

Japp, min mamma är sur på mig. För att jag inte svara min jävla mobil!!!!!
Men inte fan har jag mobilen på mig hela tiden om jag är i Norge på praktik? Den är ju inte till nån användning alls!! Och när hon ringde första gången drog det pengar för mig, och nu har jag bara 50 öre, så det hade ju ändå lagts på?!!? Åhhhh blir så jävla förbannad så jag vill slå på nånting hårt som fan så jag börjar blöööö!!!
Har varit i Norge i en vecka nu, ska vara här två till. Och jag prata senast med mamma för ca: 5 dagar sen? Och det första hon gör när vi pratar nu är att skälla på mig? JÄVLA KÄRRING!
Skönt att man flyttar till hösten, slipper man hennes jävla surigheter som man inte ens behöver bli sur över.

Hon frågade även efter numret hit till djurparken som jag praktiserar på, och jag frågade nyss men det är bara ungdomar här så dem visste inte. Och då blir hon sur över det!!! FML!

Hon får för sig saker hela tiden! Nyss skrev hon: Du verkar inte vela prata med mig.
Har jag sagt det eller? NEJ!! 
ÅHHH! Jämt gör hon såhär! Tack för att du har förstört min kväll, TACK FÖR FAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0