Svårt att glömma..

... någan man har varit kär i.
Betyder det att jag fortfarande är kär? Eller är jag bara fast?
Jag ser han varje dag i skolan, det gör det svårare!

"Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut" - Melissa Horn & Lars Winnerbäck

Känner så.. Men ett tag kände jag så här:

"Jag saknar dig mindre och mindre. Det kommer annat emellan och det är bra" - Melissa Horn

Jag brukar jämt gå in på hans facebook sida och kolla på hans bilder.
Han är fin, men jag har falllit för hans goa sida.
Det var en kväll då jag inte mådde nå bra alls, och då tog han hand om mig.
Han tog verkligen hand om mig, och sånt är ett jävligt stort plus alltså.
Jag saknar att skriva med honom, och vara med honom.
Saknar hans släppar mot mina.
Saknar hans "dirty talk".

Att det ska vara så svårt att glömma någon.. Det har gått väldigt många månader nu. Och jag har haft ett förhållande under dem månaderna, men då glömde jag bort honom. Men sen tod det slut och då kom han in i mina tankar igen. Hatar det här!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0