Shysst morsa?

En kille säger att han gillar mig, men jag gillar tyvärr inte han.
Han är snäll och sånt med han är konstig :s
Och igår skrev han ett sms till mig som löd så här:

Han: Du får jag fråga dig en sak?? <3
Jag: Ja fråga du :p
Han: Är du en mogen eller en liten barnslig typ?? <3
Jag: Hahah, båda och antar jag! :p Dårå? x)
Han: Undra för min morsa tyckte att du låta låta lite omogen men det e du väll inte :) <3
Jag: Haha varför tycker hon det? :o Nej jag är inte omogen. Men det är väl klart man lite barnslig ibland :)
Han: Gon såg din updatering på Facebook och så tyckte hon de inte va så smart?? <3
Jag: Det kallas inte osmart. Utan humor!
Han: Mm vet men aa hon tyckte det men strunt i hon ;)

Jag sluta svara och efter en stund skrev han: Hej du vart inte sur eller?? :) <3

Alltså lol!!! Jag blev faktiskt sur på han. Han behöver väl inte säga det?! Och han skriver jätte konstigt och kommer med skit konstiga frågor. Är trött på honom!!!
 
Jag hade skrivit på facebook att min lilla syster hade sagt att hon brukar skratta åt sina egna skämt och då skrev jag undra vem hon har fått det ifrån?!
 
Vad är det för omoget med det? :s Det är ju bara roligt!
Shiet alltså!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0